Settings PC

Tot Ce Stii si Ce Nu Sti

Cum Sa Faci Un Torrent?

Aproape toata lumea ma intreaba cum se face un torrent. Foarte simplu.

Mai intai trebuie sa aveti un client de torrente,eu va recomand uTorrent.

Deschiteti uTorrent si faceti ca in imagine

Apoi o sa va apara cam asa ceva

Unde o sa completati la „Select Sorce„,aveti 2 butoane unul „Add file” adica sa torrentati ca sa zic asa un fisier si „Add directory” ca sa torrentati un folder.

Apoi mai jos avem „Trackers” adica trackeri(o sa pun eu un fisier text cu o lista de trackere pt download la sfarsitul postului).

La „Web Seeds” puneti voi ce vre nr vreti.

Bifati „Start seeding” si dati „Create and save as…

Trackers DOWNLOAD

uTorrent DOWNLOAD

13 responses to “Cum Sa Faci Un Torrent?

  1. dann Mai 24, 2009 la 8:55 pm

    man…deci sa zicem ca eu fac torrentu…dar cum fac sa-l trimit pe un tracker…pe ce tracker vreau eu

  2. euraul Iulie 24, 2009 la 7:49 pm

    pune iara lista aia ma ca nu mere X( sa o downloadez

  3. NaIrPiCc August 16, 2009 la 1:51 pm

    ms mult….interesanta kestie…sper sa functioneze:)

  4. ana Septembrie 12, 2009 la 10:06 pm

    buna🙂

    e o mica problema😀 linkul de download de la trackers nu merge…
    cum pot sa fac sa iau lista?

    ms:)

  5. BaiaCristian Decembrie 23, 2009 la 9:40 pm

    interesant si util … sincer nu am incercat pentru ca nu sunt uploader pe nici un traker dar sper sa am ocazia

  6. anonim Aprilie 17, 2010 la 11:59 am

    nu merg trackerele la download;)

  7. maryotm Iulie 15, 2010 la 5:28 pm

    pune lista de trackere pe alt site ca nu merge linkul iar😐

  8. Pingback: Cum Sa Faci Un Torrent? - Ziarul toateBlogurile.ro

  9. Bogdan Noiembrie 11, 2010 la 3:01 pm

    Da merge sa fac torrentul,dar cand sa il deschid sa mi se descarce ce am pus pe el nu merge

  10. stefan Ianuarie 1, 2012 la 5:01 pm

    dar trackerii se iau in functiie de site-ul care uploadezi torrentul sau cum?

Lasă un răspuns

